Best of Thailand, part 1.

Första arbetsdagen var precis som vanligt: trist och tråkig. Suck. Måste.hitta.nytt.jobb.asap.

Nu ska jag inte håller er på halster längre, här kommer min best of-lista för vår resa:

Bästa Plats Vi Besökte: Phi Phi Island. Vilket paradis! Kolla här:

Utsikten från vårt frukostbord. Inga fel säger jag...Inga fel...

Bästa boendet: Vi har egentligen inte bott på nåt dåligt ställe, om man inte räknar Ao Nang-lyan med vattentrycket som Gud glömde, men hur viktigt är det att vara ren på semestern egentligen?

JJ Bungalows, Phi Phi



Utanför bungalowen på Samui



Ao Nang Mountain Paradise i Krabi ( hem för dåligt vattentryck samt x antal små otäcka ödlor)

Bästa maten:

Fried rice med chicken från kioskbåten på Prinsesstranden i Ao Nang. Kostade 15 spänn och var det godaste jag åt på hela resan ( i huvudrättsväg då såklart)


Thailändsk pannkaka med NUTELLA. Kommentarer överflödiga.

Detta avslutar del ett utav Thailandsguiden.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Men ödlan var ju JÄTTESÖT Saris!!! :D Fiiina bilder, bäst var nog pannkakorna ho ho. Skall gå och lägga mig nu, är så trött...men skriver/ringer imorgon. Måste diskutera Viktigheter. mystisk, litar ej på nätet....host host

Kramar från en Tröttig Person

2009-02-11 @ 20:50:20
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0