Utmattad.

Nu är den värsta delen utav denna mardrömsvecka avklarad.  Efter nattöppet-jobbandet inatt orkade jag givetvis inte somna om, vilket ledde till att det var en mycket sömnig och grinig Sara som släntrade iväg till butiken imorse.

Innan jag intar sängen vill jag bara informera om att yours truly har lagat mat ikväll; fiskfilé med Skagen-panna. Jag nallade lite utav det för, det verkade iallafall smaka gott. Jag för undersöka detta närmare på lunchen imorgon. Man kan ju alltid hoppas iallafall. Mamma skulle bli väldigt stolt.

Godnatt!

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

SOV i natt - håller tummarna för att du sover non stop heeeela natten. :( Stor kram, du är duktig!!! Kanske kan vi ses nån dag och bränna gulaskjortan i en rituell brasa??

2009-02-24 @ 22:13:37
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

Rituell brasa är definitivt det jag behöver nu.

2009-02-25 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0