Dagens läsning

Efter att ha avslutat Connellys Räven, fortsatte jag mitt grävande i bokhyllan. Egentligen saknar jag mina gamla böcker jag har stuvat undan i vindsförrådet som tillhör min uthyrda lägenhet, men jag får nöja mig med vad som finns. Jag började i denna igår:


En dansk författare som fick rätt mycket uppmärksamhet när denna bok kom ut för drygt två år sen. Den är klassad som deckare/thriller, men jag tycker inte att det är en renodlad sådan. Just nu kan jag inte bestämma mig för om jag tycker att den är bra eller dålig. Rapport kommer inom kort.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Jag vill också ha VÅFFLOR. Sorg sorg.

2009-01-06 @ 22:01:23
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0