Fjärilar i magen

Här i våningen råder febril aktivitet. Typ. Vi har packat och gjort klart allt sånt för längesen, så nu är det sista minutengrejerna som fixas ( dvs. rakning av ben, tvättning av hår samt avprickning av checklista ungefär en miljon gånger) Själv är jag så uppe i varv att sömn inte kommer vara ett alternativ denna natt.

Världens bästa K utrustade mig med en Geisha-karton samt en hel kasse ( bokstavligen) men lyxiga tidningar, perfekt för nån som vill tänka på annat än sin förestående långresa. Thanks babe!

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg på ett tag, misstänker att bloggning inte kommer att vara prio ett därnere ( seriously, hur ska jag klara mig utan möjligheten att datanörda mig??)
Alla läsare är välkomna tillbaka den 9 februari, då är jag förhoppningsvis tillbaka ( peppar peppar, osv.) Under tiden tycker jag att ni ska läsa Ks blogg, det bästa och mest välskrivna bloggen ever.

Lev väl allihopa!

Massa kramar från Sara

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Nämen näää...rodnar av glädje

Kom snart hem igen! Ha en UNDERBAR resa, är äckligt avundsjuk men unnar dig om någon detta - är ffa SÅ glad för din/er skull!!!!! HURRA!!!



Sprit när du kommer hem.



XOXO ( härmar skamlöst )

2009-01-17 @ 23:45:40
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0