Koh Samui

Efter en nervos flygresa i ett pyttigt ( PROPELLER)flygplan landade vi pa varldens sotaste flygplats. Den var ren och fin, med oppna ytor under basttak. Sa fint! Vi hade inget hotell bokat, men efter ett hett tips fran nagra killar som akte pa samma flyg som oss, sa hamnade vi pa P&P Samui Resort. Nu bor vi ca 70 meter fran havet i en bungalow. Behover jag papeka att det ar ratt fint?
Idag har vi legat pa stranden hela dagen. Ikvall blir det fest, vi ska besoka nat roligt stalle har som heter Green Mango.

Kara lasare, jag behover er hjalp. Vem akte ur Let's Dance samt Korslaget forra helgen?

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Blondinbella åkte ur Let´s Dance. Det hade hon nog inte räknat med... Ha det så bra nere i paradiset. Bungalow låter mycket härligt. kram

2009-01-30 @ 10:56:31
Postat av: K

Öh...ingen aning min vän, fast å andra sidan kollar jag ju inte på något av programmen. Hoppas ni har det BRA, är Koh Samui fint alltså?? Det är ett av våra alternativ, moa ha ha. Oääää, du anar inte vad SKIT det är hemma, vädret sugen PUNG. Närskallvigåut????????????

2009-01-30 @ 13:59:39
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

S: Thanks babe, nu har jag lite mer koll :)

K: Det ar jattefint har, vi bor superbrea ocksa. P&P Samui Resort, kolla det, det kanns superbarnvanligt ocksa. Jag har hort ryktas om skitvader, ja. Fy fan. Viskautsafortsommojligt!

2009-01-31 @ 10:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0