Let´s Dance, damn it!

Givetvis kollade jag litegrann på Let`s Dance innan vi bowlade, resten kollade jag in när jag kom hem.
Jag kan dra följande slutsatser efter att ha granskat programmet:

1) Morgan Alling var grym. Tippen still rulez! ( Japp, jag hade givetvis den orange kepsen som man kunde skicka efter. OCH det orange Tippen-märket man kunde fästa på tröjan)
2) Blondinbella såg mest ut som Bambi på hal is. Bambi i högklackat. Arma flickebarn. Man kan inte vara bäst på allt. Men hon såg attans vältränad ut, alltid nåt.
3) Laila Bagge gjorde mycket bra ifrån sig. Dessutom flashade hon urringning. Det gillar vi.
4) Jag kommer aldrig att kunna ta varken Hasse Aro eller Efterlyst på allvar ever agin. Förlåt Hasse.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0