Orolig

Nar vi la oss igarkvall efter vad som blev en lugn kvall madde J lite halvkasst. Nar vi vaknade imorse madde J helkasst. Verkligen. Han ligger helt apatisk i sangen, vill inte ata och bara sover. Jag trampade ivag till narmsta apotek moch fick med mig en termometer samt x antal suspekta piller hem. Det visade sig att han har nastan 40 graders feber! Nu har jag stoppat i honom pillrena och baddar hans stekheta kropp med kalla handdukar ( tips fran transan som jobbar pa apoteket) Lilla J, som ar sa glad over att vara har, sa maste han ligga inne. Griiiiin!
Nu har jag betalat alla inrikesflyg och hotellnatter, nu ska jag aterga till sjukbadden.

Skank garna en tanke till J ♥

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0