Phi Phi Island

Om nagan skulle be mig beskriva paradiset sa skulle det nog vara precis som det ar har. Man kan inte forsta att det kan vara sa vackert. Nu ska vi vara har tills sondag, sedan aker vi till Krabi och fortsatter sedan till Koh Samui.

I skrivande stund klattrar det en odla pa vaggen ca en meter ifran mig. Jag ar tacksam for detta da han forhoppningsvis kakar upp alla ackliga bugs som forsoker attackera mig.

Jag overkonsumerar thailandska pannkakor med Nutella. Jag kan inte hjalpa det. Jag forsokte lata bli forut ocj kopte en pase papya istallet, men det var minsann inte detsamma.

Nu skriver folk pa msn att det snoar hemma. Har sitter jag, klockan ar halv 8 pa kvallen och jag SVETTAS i min minimala outfit. Olika falla odets lotter!

Nu ska vi ga och ata nanstans. Och kanske ta en pannkaka. Efteat kanske det blir en bucket eller tva.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0