Söndag ( T minus 7 days)

Iiiiiiii, idag är det bara sju (7) dagar kvar. Vaknade imorse med en resfeber som heter duga. Iiiiiiiiiiiiiiii!

Idag jobbar J mellan 06-18, stackarn. Detta innebar att han gick och la sig 22 igår. Till min stora förtjusning var det dock Transformers på Canal +. Detta är en utav mina favoritfilmer som även innehåller en utav mina favoritflickor, den undersköna Megan Fox. Jag är en sucker för såna där comicbook-filmer ( typ Transformers, X-men osv). Ibland måste man bejaka sin inre geek. Jag kan härmed lika gärna erkänna att jag gillar att gå på Claes Ohlsson också ( det finns ju allt där!)  

Nu: en tripp till Sats. Det var alltför länge sen. Snart ringer de väl och frågar vart man har tagit vägen. Jag hatar det.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ha!! Älskar också sådana movies!!! Vi kan ha en filmkväll snartm du och jag.

2009-01-11 @ 18:33:12
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

Givetvis!

2009-01-11 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0