This is Thailand calling!

Har kommer en direktrapport fran paradiset! Efter mycket om och men satte jag mig pa planen hit, och nu ar jag har. Det ar sa otroligt vackert har, man fattar det inte.
Efter att ha varit pa resande fot laaaange kom vi hit till Phuket runt 11 pa formiddagen lokal tid. Vi satte genast kurs mot stranden och det underbart turkosa vattnet. Lyckades undvika att branna mig (=bra) och badade en massa. Ikvall blir det lugnt, bade jag och J ar jetlaggade till max och ska bara chilla i hotellbaren. Eller ga ut och kopa nat, det finns affarer overallt. De flesta innehaller skit, men det ar ju ovasentligt.

Har fatt rapporter om ymnigt snofall hemma. Lite oflyt det. For er liksom.

Skriver mer nar tillfalle ges!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Åh, ha det så himla kul nu!! Här har vi åkt pulka jag och L :) kramisar

2009-01-19 @ 13:50:14
Postat av: Sara

Det ar helt bisarrt att tanka pa att folk aker pulka nar det ar supervarmt harnere :) Idag har vi varit pa stranden heeela dagen, sa varmt! Kram pa er!

2009-01-20 @ 11:32:52
Postat av: K

Går ej att kommentera ditt nyaste inlägg smulan...väs. Mailar på FB, ville mest säga att det låter UNDERBART!!!!!! Läste ditt sms för benny, och han mumlade nåt om " måste åka " hä hä. Mailar som sagt, bloggvärlden är inte säker...host. :-o Kram från Sjuk och Trött

2009-01-23 @ 16:35:16
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0