090703 (a.k.a fredag)

Äntligen snart helg! Helg=ledig Sara=dåligt väder. Det är något som aldrig slår fel.
Helgen ser rätt öppen ut, iochmed bil-incidenten så stannar jag i stan istället för att dra till landet. Ikväll är jag bjuden på finfin grillfest med finaste  Bee hos Fia. Dock känner jag mig redan sleten, så vi får se hur det blir med det. INgen vill ha en partajgäst som bara sitter och gäspar.

Andra bra saker denna helg:
  - K kommer hem från sin exil på västkusten. Wiiiiiiiie!
  - det är 10 dagar kvar tills Sthlms-resan och Britney.
  - idag på eftermidddagen kommer pappa♥ med en ny cykel till mig. Spel på hur länge det dröjer tills den blir  stulen pågår redan.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Ny cykel - grejjt! Betyder att du o din bike och jag och min Biltemacykel kan åka ut på utflykter. nöjd Snart åker viiiiiiiiiii - Britta here we come! Iiiiii!!!!!!

2009-07-03 @ 20:37:41
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Ja, cykelutflykt! Min är ju inte lika fin som din Biltema-hoj, men den rullar förhoppmningsvis. Fast vi får trampa långsamt, jag har ingen vidare kondis.

Britney, snart är det dags!

2009-07-03 @ 21:19:48
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0