Fuck Claes Ohlsson.

Jag var supersugen på att pyssla lite idag, men det blev det inget med eftersom vissa butiker inte ser till att hålla sina lager välfyllda. Buuuuuuu!  Well well, det får bli en annan dag.

För övrigt bejakar jag min inre husmor idag ( gudarna ska veta att det inte händer alltför ofta). Jag har gräddat våfflor och håller nu på att tvätta. Svintråkigt, men tyvärr nödvändigt. Annars får jag gå troslös och med omaka strumpor till bokhandeln imorgon. Troslös på en måndag funkar definitivt inte.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Mmmmmmmmmmmmmm våffloooor. konstig röst

2009-07-20 @ 07:42:22
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Med drottningssylt t.o.m! Fin skit min vän, fin skit.

2009-07-20 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0