Hejda mig!

O lord, jag gjorde det igen! Jag lagade faktiskt mat ( utan att fråga nån till råds) och den var god! riktigt god också! Dagens mat bestod av enchiladas med kyckling-och paprika&chilifyllning. Gott.
J har jobbat hela dagen. så nu tar han en liten vilo innan vi ska på bio. Denna ska vi se:



Vissa (läs: A) är helt tokiga i den här filmen och har sett en flera gånger på bio. Nu får vi se om den är lika rolig som det sägs!

Annars har det varit en mycket regning dag. Efter att ha plockat lite härhemma ( eller inte) åkte jag ut till K och samkvämade litegrann. Tack för sällskapet babe!

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Ha! Vi som skall tacka! löv Gick ut och samlade sniglar, hittade massor och Nisseliten trillade ungefär tiotusen gånger med ansiktet i leran.. Men han var lika glad för det. :) Kram, ses snart!

2009-07-11 @ 20:15:15
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: A

Hahahah, jag har rätt i att vara tokig i den inte sant?? :D så jääävla bra!!

2009-07-12 @ 13:43:59
Postat av: Sara

A: Du har rätt, den var bra :) Hur går det med din Baksmällaninspirerade bildsekvens som du höll på med förresten?;)

2009-07-12 @ 16:18:15
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0