Hypnotisören av Lars Kepler



Som jag nämnde för ett tag sen fick jag ovanstående bok i min hand. Dock var det med den som det är med alla andra böcker; de räcker inte speciellt länge.

Hypnotisören är som bekant omgiven av en massa hemlighetsmakeri då författaren till den är okänd. Den var rätt bra, på min Boktipset-sida gav jag den en 3:a. Den var spännande och välskriven, men jag satt hela tiden och funderade på vem som hade knåpat ihop den ( det sägs ju att det är en väletablerad författare, vilket gör det högst troligt att jag har läst av honom/henne förut)  Dessutom tyckte jag att slutet var o-bra. Men resten utav den var mycket läsvärd!

Om ni känner er sugna på den här boken behöver ni bara svänga förbi er lokala Bokia-affär och hämta ut ett exklusivt läsprov. Eller ja, jag vet inte om exklusivt är rätt ord. Det är ett litet häfte helt enkelt. Rätt o-exklusivt skulle jag säga.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0