Lördag

Idag har jag hunnit med massa onödiga saker, bl.a gå på stan ( hittade inget, misströstar dock inte eftersom jag fyllde på garderoben rätt bra i Sthlm), gick till tatueringsstudion och köpte nytt smycke till traguspiercingen och investerade i en Harry Boy och en Lotto.
Eller, egentligen är det Js, men om det är vinst på så är det mina. Killen som sålde dem till mig räckte över den och sa att jag förmodligen inte behöver gå till jobbet på måndag eftersom jag kommer att vara miljonär då. JA TACK!



Spring hästjävlar, spriiiiiiiiing!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jä jä jäää! Pengar! Måste också köpa några kuponger - spelar man aldrig vinner man ju ingenting hehe. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-07-18 @ 17:44:53
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0