Lugn och rofylld söndag

Efter att ha sovit vansinnigt dåligt hur länge som helst, lyckades jag sova helt utmärkt inatt. Det känns nästan helt overkligt de få gånger det händer.
Så, efter en lång sovmorgon åkte jag och J till Ikea. Jag har alltid varit ett stort fan av Ikea, även om jag numera oftast äter där istället för att köpa grejer. Idag skulle det ätas underbar laxpanna, och när vi hade fått maten gick vi till kassan. Väl i kassan var det kö.
Jättelång kö.
Så lång kö att när vi äntligen kom fram, så var maten kall. Det känns ju inte helt okej. Men jag hade min hämnd planerad och klar. När kassörskan frågade vilken dryck jag ville ha, svarade jag vatten, men väl borta vid dryckesautomaten så tog jag lyx-äppeldricka istället. HA! Take that, Ingvar!

Efter min kupp styrde vi kosan till K och hennes fina familj. Där blev det saft, gos med barnen och lite kvalificerat skvallrande. Vi hade ju lite att ta igen efter deras semester.

Och nu är det snart måndag igen. Suck,

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Vi tyckte det var SÅ kul att ha er här...Arvid var väldans impad av Nejnas och er "trasiga" bil höhö. Nästa gång vi är på Ikea skall jag också ta lyxdricka istället för vatten, på så vis kan vi ruinera Ingvar och ta över hans företag. :D

2009-07-06 @ 06:43:12
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

K: JA, let´s do it! Det kan han gott ha, snål-Ingvar.

2009-07-06 @ 10:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0