Nu är hon hemma!

Idag fick jag äntligen min nya cykel. Min nya cykel är egentligen rätt gammal, kan gissa att den är tillverkad för 20 år sen, minst! Den är utav det anrika märket Fram och väldigt fin. Min cykel är givetvis en hon, eftersom hon är guldfärgad och totally awesome. Som alla foxy ladies så har hon givetvis ett eget namn. Vad passar bättre än Britney?

Britney sover i källaren just nu, där hon väntar på en ny cykelkorg och en stadigt lås. Jag tänkte först publicera några bilder på min nya skatt, men det kanske skulle uppmuntra vissa att ge Britney ett nytt hem. Och det vill vi ju inte.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Som sagt, najs med ny cykel. Då kan vi ge oss ut på cykelturer tillsammans...exempelvis till Degerfors. Väs väs ( är det långt förresten??? ) :-o

2009-07-07 @ 08:09:44
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag döper också alltid mina cyklar! Min förra hette Lola. Det kändes så rätt när jag såg henne. Ungefär som vissa föräldrar säger om sina barn "jag såg att det var en NN". Min nuvarande heter Black Beauty. Mycket passande för en klassisk treväxlad damcykel med cykelkorg och sobert svart i lacken.

2009-07-07 @ 08:27:36
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Hmm, om jag inte har helt fel så är det en bit.. Det finns risk för viss träsmak. Fast om jag knyter en kudde på Britneys sadel så ska det nog gå!



Therese: Åh, Lola! Det var ett riktigt värdigt cykelnamn. Och Black Beauty också förstås. Jag såg direkt att det var en Britney; hon har haft det lite svårt med rost och så, men nu är det dags för comeback igen.

2009-07-07 @ 10:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0