Onsdag, lill-lördag och allt det där.

Imorse vaknade jag som vanligt runt 03.30-tiden. Men det gör egentligen inte så mycket när man vaknar upp i en lägenhet som luktar nybakade bullar. Synd bara att man inte kan börja dagen med en bullfrukost. Eller?
Kors i taket, det är sol ute! Än så länge är himlen klarblå så grattis alla ni som är lediga. Jag är inte bitter. Inte alls.

Ikväll lockar Jessie m.fl. med utkliv. Av princip brukar jag aldrig gå ut när jag jobbar dagen efter, så jag funderar fortfarande. Jessie kör med följande argument: 1) det är onsdag 2) det är sommar 3) det är sol ( idag hade hon tur) 4) man lever bara en gång 5) snart är det vinter och kallt och då kommer vi sitta inne och deppa hela tiden

Hur kan man säga emot?

Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0