Pockettips für alle!

Många är vi som konsumerar pocketböcker under sommaren. Det är lätt att ta med sig om man är på resande fot, det känns inte som någon större förlust att lämna kvar dem nånstans samt att de är lagom tunga för att man ska orka ligga raklång på rygg och läsa dem ( jag är en utav de hopplöst arm-klena)
Mina pocketfavoriter, i urval!

Spännande deckare:



Jag misstänker att det är få som inte har läst Stieg Larssons Millenium-trilogi. Är det någon som mot all förmodan har denna pärla kvar så är jag otroligt avundsjuk!

En roman kanske?



Det kvittar om man inte är 14 år och olyckligt kär i vampyrer - Twilightserien är en grym kärlekshistoria! Idag kom den tredje boken ut i pocket.

Kanske något mer verklighetsbaserat?


Jenna Jamessons biografi tenderar ibland att bli lite väl..eh..målande, men är man sedessam och pryd och lider utav det så kan man bara hoppa över de sidorna.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Åh, har faktiskt läst de flesta av dem. lite stolt Men inte Räven, måste läsa genast..iii. KRAM!!!!!!!!!!

2009-07-08 @ 16:24:40
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0