Prisa mormorstrosan!

Jag står i kassan i en (vad jag tror) folktom butik tillsammans med Johanna, lägger upp ena benet på kassadisken för att visa ett oerhört smärtsamt rivsår som jag tilldrog mig igår ( skrapade emot diskmaskinen, denna satans otyg, reds.anm.)
Detta ska man inte göra när man har klänning på sig.
Speciellt inte när det visar sig att butiken inte alls är folktom, utan att en kille kommer mot kassan för att köpa ett båtsportskort.
Den stackars gossen fick måhända en liiiiten ofrivillig kik på delar som man kanske inte ska visa kunder. Som tur är körde jag inte en Britney, utan hade panties som jag har fått från min mor. Som alla vet täcker panties-som-man-fått-från-sin-moder alla de viktiga delarna. Och rätt mycket av resten utav kroppen också.

Anyways, jag höll på att skratta ihjäl mig. Johanna också. Och killen med. Det var en fin stund här i bokhandeln.

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Hahahhahahahaaaaaaaaaaa tänk vad lycklig han måtte vara.... Bästa dagen ever för den mannen. KRAM!

2009-07-03 @ 20:14:16
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Han kommer väl aldrig tillbaka, stackarn...

2009-07-03 @ 21:15:39
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0