Skriva lista.

I hopp om att för en gångs skull vara ute i god tid, sitter jag och skriver en checklista inför Stockholmsresan. Jag vet, det är lite nördigt men jag är i sanning en list-junkie. Denna lista ser ut att bli väldigt lång, man kanske inte behöver packa en hel resväska för endast tre dagar? Eller?

För övrigt är det något irriterat här i våningen. Anledningen är att vissa tv-kanaler har slutat att fungera. Just nu har vi kanalerna 1,2,4,6 samt Canal+kanalerna. Detta ledde i sin tur att vi såg på Sommar Med Ernst.
 
Bra tyckte jag, mindre bra tyckte J som muttrade irriterat varje gång Ernst kläckte sina klockrena citat. Jag gillar Ernst.


Man känner sig aldrig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen - Ernst himself

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Åh gud, har han sagt så? Nybakat bröd är ju svingott, men...iii. Nu vill jag aldrig baka mer ( eller förresten, vaddå "mer"..jag har ju knappt bakat i hela mitt liv ).

2009-07-10 @ 07:03:07
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Visst har han sagt så. Han är en vis man, den där Ernst.

(snart åker vi, wiiiiiieeeeee)

2009-07-10 @ 10:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0