Dagen i bilder

Jag och J hämtade upp mormor för en roadtrip hemöver. Mamma fyller år till veckan, så vi skulle fira henne litegrann.


Det serverades tårta ( med maräng, chokladtryffel,grädde och jordgubbar - ingen skit)






Min systerdotter A var också med....



..och systerdotter C.




Vi klättrade lite i träd...



..och rockade rockring ( jag var lite...ringrostig, höhö)



Vi lekte även lite i lekparken. Mannen som C sitter i knä på är givetvis J som fick
tjänstgöra som uppskattad lekfarbror hela dagen. OBS! Det är inte hans
tofflor...

Det var en mycket fin dag, trogen traditionen var jag beyond mätt när vi åkte.

Nu; nelly.se och jakt efter en bröllopsklänning. Jag har förvisso en, men det kan vara bra att ha en back-up också.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh vilka FINA flickor...gillar de yngre män månntro?? Har två blivande charmörer (??) här hemma, hä hä. :D

2009-06-14 @ 20:32:35
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Kerstin: Sannerligen gillar de yngre män. Och dina söta små är redan charmörer :) Vi får styra en dubbeldate framöver. Det ska börjas i tid.

2009-06-14 @ 21:11:32
URL: http://pinkshit.blogg.se/
Postat av: Sara P

Åh så fina ni är, mumsig tårta... Blev det nåt kvar - kanske ska bryta mig in hos M och C ;)

2009-06-15 @ 08:14:12
Postat av: Sara

Sara P: Tyvärr fanns det inte en enda smula kvar - u know me ;)

2009-06-15 @ 10:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0