Fantastisk kärlekshistoria.

Nu har jag just avslutat del 3 i Twilight-serien, Ljudet Av Ditt Hjärta. Vilken underbar bok. Jag struntar i att det är en ungdomsbok - de där böckerna är fantastiska! Läs läs läs!

Nu har jag legat här och grinat så J blev alldeles bekymrad och undrade vad som hade hänt. Försökte förklara att det innefattade varulvar och vampyrer, men då såg jag att hans blick blev lite tom och förvirrad, så jag lade ner det. Nu har jag bara den fjärde boken kvar. Jag tror inte jag kommer att kunna hålla mig.































Läs. Och grina. Och älska.

xoxo

Kommentarer
Postat av: A

Sista boken är inte lika bra, men visst tjuter man :D haha.. som ett litet barn!

2009-06-02 @ 15:40:53
Postat av: Sara

Anna: I love them. De åker lätt upp min topp tio-bästa-böcker-jag-nånsin-läst-lista. Och du behöver inte vara orolig, jag har inte dreglat i dem. Även om det har varit nära ;)

2009-06-02 @ 17:14:02
Postat av: A

haha, de är lugnt! du borde läsa den 5.e (eller de som kom ut av den iaf) om du inte gjort de! mums

2009-06-02 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0