Kärlek

Kärlek är när ens sambo ( som aldrig har läst en bok i hela sitt liv och säkerligen inte ens varit inne på biblioteket) går och skaffar ett lånekort i sitt namn samt lånar Tordyveln Flyger I Skymningen bara så att undertecknad ska slippa betala de böter som har spärrat mitt eget lånekort i x antal år *.
Awwwwwww!

* Ni får inte tro att jag har tappat bort nån bok eller så, det skulle jag aldrig göra. Min beef med bibblan går betydligt djupare än så: när jag gick på universitetet bad jag dem att ta hem en superviktig bok som jag behövde för en tenta. Boken kom, fast två månader försent. Då hämtade jag givetvis inte ut den. Så jag fick alltså böta 100 kronor för en bok jag inte hämtade ut. För att de hade fått den för sent. Ni förstår va?
 Så av princip vägrar jag att betala böterna som sedemera har spärrat mitt kort. Men iochmed fina Js ingripande kan jag nu åter igen låna.
HAHA, in your face, snåla bibliotekspersoner!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Möhööööö..rätt åt dem, assholes!!! Jag lyssnar självklart sen, heja heja!!

2009-06-17 @ 08:15:48
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0