Long time, no blog.

Igår var det en riktigt bra ( och ledig) dag. Jag inledde den med att hänga med fina K och de två små sötlökarna som hon har skapat ( tillsammans med B, givetvis). Vi gjorde båda Ikea och Bergvik osäkert. Tack för en jättefin dag schmulan, vi ses ikväll :)

Igårkväll var vi ute och åt och sedan planerade vi New York-resan. Eller Miami-resan. Eller alternativt Phi Phi-resan.

Nu ska jag jobba och sedan ska jag heja på J som ska springa Stadsloppet. Stadsloppet är en (1) mil. Det är...långt.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Du får heja på Tessa o Stefan också som springer/rullar stadsloppet :)

2009-06-13 @ 13:13:55
Postat av: Sara

Sara P: Jag såg dem inte, hoppas att det gick bra för dem?

2009-06-14 @ 09:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0