Lördag

Varför kan man aldrig sova ut när man har chansen? Idag hade jag planerat att sova hyfsat länge. Men icke. Min vana trogen vaknade jag i arla morgonstund, utan att kunna somna om. Grejt.
Idag är det dagen med stort B, nämligen Bröllopsdagen. Jonas kära kusin gifter sig och vi ska närvara vid detta stora arrangemang.
 Jag är jättepirrig i magen, och det är inte ens mitt eget bröllop. Det bådar inte gott.
Denna dag kommer att gå åt till försöka bli i presentabelt skick. Gårdagskvällen var som sagt väldigt lugn: jag, J och fina B hamnade tillslut på en uteservering när vi satt och glodde på folk tills stängning. En mysig kväll i goda vänners lag.

Dagordningen ser ut som följer: intagande av en styck äggfrukost, sittning på balkongen med förhoppning att i sista stund bli superbrun och fräsch, tur på stan för att införskaffa det sista pyntet ( lösögonfransar) samt bestämma huruvida jag ska ha röda skor eller svarta. Svårt.



Presenting: The Dress ( något suddig)

Trevlig lördag allihop!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååååh den är så fin klänningen!!

2009-06-27 @ 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0