Midsommarkänsla

Idag har jag fått en rejäl midsommardos. Jag hängde med fina familjen Sjödin-Lindqvist till Mariebergsskogen där vi gjorde lite midsommarsaker, bl.a. åt våfflor, tittade på grisar samt tittade på människor i folkdräkt och knätofsar.
Tack för en jättetrevlig dag, godingar!

Festen är redan igång lite längre bort här på taket och det är snart dags för mig att börja pynta mig. Eftersom det är midsommarafton ( och uppehållsväder - än så längre) så blir det klänning.

Trevlig kväll allihopa!




Personerna på bilden är andra knätofspersoner än de vi har skådat idag.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

It was great baby! Iii! Hoppas ni får en riktigt kulig kväll - drick för mig med. :) KRAMAR.

2009-06-19 @ 18:09:14
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0