Söndag

Icke-bakis-söndagar känns alltid så overkliga, det känns som om man har glömt att göra nåt när man vaknar upp pigg och fräsch. Det känns faktiskt riktigt bra.
Igår hade jag bästa myskvällen hemma hos K. Det förekom massa skratt, två stycken filmer samt mängder av frosseri. Jag är faktiskt fortfarande mätt, och det händer inte ofta.

Idag ska jag och J åka hem till mina föräldrar och fira min mammas födelsedag. Jag misstänker att det kommer att bli en helt underbar dag för J, som var ute och firade sitt väl genomförda ( sprang 1 mil på 47 minuter, heja J) Stadslopp igårkväll. Jag försökte inte att vakna till så mycket när han kom hem så det återstår att se hur hans dagsform är. Hehehe.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Iiii...it was GREJJT to have you here darling!! Har kollat in the City, jeeeez vilka skumma människor.. Voj voj. Måste se alla avsnitt. besatt KRAMAR i massor!!

2009-06-14 @ 20:31:57
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0