090323

Ny dag, ny vecka, nya möjligheter. Typ. Det känns ändå rätt bra att det är måndag, för det betyder att det är tisdag imorgon ( äntligen dags för dans igen), snart onsdag ( L-Ö-N) ,snart torsdag ( CM på tv, I love it) samt snart helg ( fylld av allehanda roligheter).

När jag kom hem efter min lilla roadtrip igår lafage jag faktiskt mat. Jag förstår att detta faktum chockar många av mina läsare. Dessutom var det gott! Ni kan kalla mig Köttfärssåsdrottningen. Dock var det lite svettigt ett tag efter jag lyckades hyvla loss lite nagellack när jag rev lök, men som tur var lokaliserades det knallrosa objektet innan allt gick ner i pannan. Tur.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0