Best of Thailand, part2

Givetvis ska jag slutföra min Thailandsguide. Egentligen är allting best i Thailand; landet, värmen, vattnet, människorna, maten, allt är kalasbra. Men det var några saker som förgyllde min resa lite extra:


Mitt möte med Elefantbebis, 1 år på en gata i Bangkok. Dess ägare tyckte förmodligen att jag var helt pantad när jag blev så till mig pga en elefant.

Den andra höjdpunkten är såklart shoppingrelaterad. Av en ren och skär slump hittade vi Forever 21 i Bangkok. 
 Lyckan var gjord.
 Där köpte jag bl.a. den här klänningen som jag faktiskt invigde igår.

 Jag, efter ett glas ( eller flera)

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Vad fiiint kort, har ju sett det tidigare, men det är så SÖTT.

2009-03-02 @ 07:29:26
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

Den var så söt!

2009-03-02 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0