Det är ju faktiskt torsdag.

Redan torsdag. Vilket betyder att det snart är helg. Dessvärre betyder det även att det snart är måndag igen, men det tänker vi inte på nu.

Helgen är full av lika olika planer just nu:
 Alt. 1: dansmarathon på lördagförmiddag, en tur på stan efteråt, lite fest på kvällen samt en mycket stillsam söndag.
Alt 2: dansmarathon på lördagförmiddag, en tur på stan efteråt, noll fest på kvällen samt en mycket mer aktiv söndag.
 
Hmm, what to do...?
Och Sara P, vad i hela världen är BodyVive??

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Något som jag sänker medelåldern rejält på när jag är med iaf ;) Man har en boll och ett gummiband till hjälp - som man "styrketränar" med. Sedan är det några kondislåtar som är väldigt "low" så inget hopp o spark här inte. Men träningsvärk har jag idag så något måste det ju ge :)

Dansmarathon låter kul!

2009-03-12 @ 11:09:42
Postat av: Sara

Sara P: Aha, då förstår jag. Är det nåt mamma är med på också eller?

Dansmaraton låter kul nu, men på lördag är det nog itne lika lustigt =) Annars väntar jag på att Sats Afro ska börja, blir nu till hösten. Tjohej!

2009-03-12 @ 12:17:11
Postat av: Sara P

Nej, jag har inte sett henne iaf. Men jag har inte gått så många ggr. Känner mig lite ung som sagt :)

Åh, Afro ska ju vara skitkul... Avis

2009-03-12 @ 16:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0