Fredag.

Inatt satt jag vaken och kollade på min favoritkanal Animal Planet. Det var Djurpolisen I Phoenix, ett styck lysande program. Jag skulle kunna titta på det 24/7, finns det som box??
Idag är det äntligen fredag. Det råkar också vara fredagen den 13:e. Lite läskigt. Jag har personligen inga skräckerfarenheter av denna dag ( än, peppar peppar) men jag vet folk som har det : en vän till familjen sågade, på två separata fredag den 13:e, av sig två fingrar.
 Fredag-den-13:e-otur eller bara dålig på att såga? Det låter jag vara osagt.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Vilken box sen...är ju hur många avsnitt som helst. M hade en förkärlek för dessa program ett tag som tur var tröttnade han - nu är det typ rymden, människans hjärna och dyl som han kan fastna framför. Enligt mig lika TRÅKIGT :)

2009-03-13 @ 14:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0