Guilty pleasures.

Alla har vi våra guilty pleasures. Själv har jag flera. Jag kan avslöja ett major guilty pleasure här och nu: jag är ett stort fan av denne man:



Japp, ni ser rätt, det är Steve Irwin aka Krokodiljägaren ( R.I.P). Jag älskar hans tv-program och sitter och glor på dem närhelst jag får chansen. Att beskåda när han löper 100 meter rakt ut i buschen, trillar och fastnar i taggtråd för att sedan kasta sig över och sen hantera världens farligaste orm och samtidigt förkunna att det är det vackraste han sett, det är fascinerande. Häromdagen såg jag när han satt och pussades med gorillor. Stort.

Vad skäms ni lite lagom över att ni gillar?

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Nääääääääääääääääääääääj!!! Inte STEVE!!!! skrattar massor

2009-03-25 @ 07:26:12
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0