Inspirationsbild.

Det känns lite som fredag idag nästan eftersom jag är ledig imorgon. Nu är frågan, ska man slå sig ner i soffan med sin nya Elle som kom idag och invänta underverket som är Criminal Minds? Eller ska man gå ut och gå en repa först? Det lutar åt det sistnämnda, Beach 2009 och allt det där ni vet. När det finns folk som kommenterar denna bild med:  "Hur vacker?", då vet man att man har lite att jobba med:

209o9s9_29596755

Ansvarig för denna kommentar är en av mina favoriter, Michaela Forni. Jo Michaela, hon är väldigt vacker. Speciellt gillar jag hennes utmärglade fysik samt hennes hälsosamma ansiktsuttryck. Men hey, jag kanske bara är en hater.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Gud vad gräsligt. Eller kanske är jag bara en hater. :) Eller - ve o fasa - avundsjuk!!! ( Fast neee...flickan ser horrible franskt uttal ut ) :-o

2009-03-06 @ 07:22:52
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0