It´s ALIVE!

Jag kan glädjande nog meddela att jag överlevde lunch-svälten. Finaste mamma och C kom och bjöd på lunch, så livhanken räddades. Sweet! Den här kommande helgen vill jag ju inte missa!

Imorgon är det äntligen fredag, u-n-d-e-r-b-a-r-t. Dessutom ska jag trampa iväg och lämna min jobbansökan, så om det finns någon vänlig själ därute som kan avvara en tumme att hålla, skulle jag vara mycket tacksam.

Nu: dusch. Därefter: date i soffan med Dr Spencer Reid, Derek Morgan  samt Ben&Jerry ( jag vet, en massa karlar, jag är en slampa)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Vi håller alla tummar vi har :) Även om jag vill ha dig vid min sida till hösten också... Men jag förstår dig. Kram

2009-03-27 @ 12:06:04
Postat av: Sara

Sara P: Med min tur står jag där och väntar på dig till hösten :) KRamar

2009-03-27 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0