Jag är utmanad! :D

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! (förutom i fråga 1.)
Lycka till!

1. Vad heter du? Sara
2. Ett ord på 4 bokstäver? Skal
3. Flicknamn? Saga
4. Pojknamn?
Stefan
5. Yrke? Snickare
6. Färg? Svart

7. Klädesplagg? Skjorta
8. Mat? Soppa
9. Sak i badrummet? Smink
10. Plats/stad? Stockholm
11. Orsak att vara sen? Snökaos
12. Något man skriker? Skit!
13. Film? Sunes Sommar
14. Något man dricker? Saft
15. Band? S Club 7 ( Ni ungdomar kanske inte minns dem, men de fanns för länge sen)
16. Djur? Salamander
17. Gatunamn? Södra Kyrkogatan
18. Bil? Saab
19. Sång? So What

20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Samlag

Jag utmanar: Johanna, Janni och Sara!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Oj, jag hade nog glömt (läs förträngt) min blogg, kanske ska försöka mig på den igen...?? Eller bara ta mig an utmaningen? Vi får se :)

2009-03-03 @ 10:32:53
Postat av: K

Sista var roligast av allt...samlag!!! Moa ha ha! barnsligast

2009-03-03 @ 10:41:18
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Jag var tvungen att skriva nåt, listan blev så tråkig med mina tråk-svar.

2009-03-03 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0