Kvällen lider mot sitt slut

Efter ha sett The Wrestler för andra gången tillsammans med Jessie och lillebror N är det snart dags för sängen. Jag kan informera alla om att även denna gång slutade filmen lyckligt. Sådetså.
I väntan på att nagellacket ska torka har jag roat mig med att kolla vilka kändisar jag är lik ( ni vet, skicka iväg ett foto och vips får man tillbaka vilka man är mest lik) Här är resultatet:

Jag är mest lik Amerie:






Och allas vår Beyonce:



Hmm.

Sedan var jag tydligen lik...:



Anna Paquin också ( jag gillade henne i X-men)  samt....

Tiffani Amber Thiessen
Thiffany Amber Thiessen ( hon var ju bra i Beverly Hills back in the day)

Jag tvivlar något på hur vetenskapligt korrekt det där testet egentligen är....

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0