Läs inte detta om ni planerar att se The Wrestler!

Jag älskar Body Jam. Jag tror att Body Jam älskar mig tillbaka. Vi körde en ny dancehall-koreografi idag som var svinrolig.

( sluta läs nu  om du planerar att se The Wrestler. Godnatt osv.)








Efter avslutat träningspass med tillhörande dusch, lagade J♥  mat åt mig och sedan såg vi på The Wrestler. Tragisk film. Fast jag gillade slutet. Han fick ju lite ont i hjärtat där i slutskedet. Och sen fick man inte se mer. Det man inte fick se var att hans hjärtont gick över, strippan väntade på honom och sedan levde de lyckliga i alla sina dagar. Och så blev han chef i charken. Och hans överkänsliga dötter sa förlåt och så blev allt bra. Japp. Så var det. Eller.... Jo. Så var det. Definitivt så.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0