Mmmm,chokladboll.

Det bästa med att träna är att man får äta ordentligt efteråt. I love it. När man har tränat får man även äta efterrätt - det är vida känt.
J sitter och kollar hockey och dess eftersnack och själv styr jag lite matlåda samtidigt som jag väntar på att Project Runway ska dra igång. Jag älskar det programmet.
VARFÖR KAN INTE JAG SY??
Jag skyller på Monica Ek som var min syslöjdslärare i grundskolan, hon gillade mig rätt mycket och lät mig bara göra lätta saker som jag var bra på, i.e. brodera, knyppla, väva och sån skit. Sånt straffar sig i slutändan.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Själv hade jag en sylärare som hette MajBritt. Jag tyckte hon var dum, och hon tyckte jag var dummare. :) Speciellt när jag råkade vända symaskinen bakochfram. Efter mig kom min brorsa, han målade symaskinen svart.

Vi kanske skulle bli designers??? Tror säkert du kan sy!! Jag kan...störa dig, och..¨teckna lite kanske??? :D

2009-03-24 @ 07:53:50
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Ja, designers! Det finns ju skit som ser ut hursomhelst nuförtiden, vi kan säkert knåpa ihop nåt. Typ limma eller så.

2009-03-24 @ 14:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0