Sanningar om Sara.

Titta, en jättelång lista! ( Ärligt snodd från Anna Hibbs)  Ni vet att jag är en sucker för sånt. So here it goes:

Lovar du att vara ärlig?
Självklart  
Du heter: Sara J
Smeknamn: Sara. Finns inte så många variationer på det. Dock en massa som K kör med, men de är privata♥
Låt som när du är ledsen sörjer till? Snow Patrol - Run är en låt som berör mig väldigt av någon anledning.
Beroende av: Försvarets Hudsalva och nagellack
Vem behöver du mest just nu: John Blund. Måste börja sova bättre.
Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad.
Stämmer det? Nej, men det är ju bra om man lyckas lura någon.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag har långa, smala ben. Alltid nåt.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag jobbar i bokhandel ( HAHAHAHAHAHAHA)

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv, vara naturlig och bjuda på sig själv. Och respektera andra.
Brukar du skratta för dig själv? Jo, det händer.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ""Det blev jättefint, puss" ( från J när han hade sett mitt nya hår.Awwwww)
Var bor du? På taket

Trivs du där: O ja.
Äger du några converse: Nej. Känner mig plattfotad i såna.
Sprit, cider, vin eller öl: Måste man välja en?
Brukar du bli för full: Jag försöker undvika det.
Vad har du för mobil operatör: 3.

Är du allergisk i mot något: Blir tät i näsan utav cigarettrök.
Har du haft sex idag: Teoretiskt sett så var det igår.
Nästa mål i ditt liv: Nytt jobb. Nytt jobb. NYTT JOBB!
Hur svarar du i mobilen: "Polisen" ( om det är J som ringer, varför vet jag inte)

Vem ringde du senast? J. Skulle höra vad han ville ha till kvällmat.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: " Köttfärssås"
Antal timmar sömn inatt: 4, som vanligt.
Sov du ensam: Nej, det låg en säl brevid. Som sov mer än fyra timmar. Fnys.
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: När jag är ledig från jobbet.
När blev du fotad senast: I förmiddags.
Hur känner du dig nu:Lidande ( ont i magen)
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Jag gillar att pyssla med fötter. Massera och måla naglar och sånt. Om de är rena.
Vad saknar du: Phi Phi Islands
Hade du en bra kväll igår: Mycket. Åt mat med Jessie och J. Sen avslutade jag kvällen framför ännu ett spännande avsnitt av Animal Cops Houston.
Favorit dryck på morgonen: Mjölk!
Rakar du benen: Japp.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag blir trött.
Är du blyg? Nej, verkligen inte. Det är rätt skönt.
Sysslar du med någon idrott: Är dans en idrott?
Vill du hellre ha mail än brev: Skitsamma, bara det står nåt roligt i det.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Har ingen riktig erfarenhet av det, men det funkar säkert.

Har du spytt offentligt: Jotack. 3 gånger på Drottningsgatan. Kombon rödvin/salta pinnar funkade sådär.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Spissa på alla killar i omklädningsrummet.

Är du nöjd med ditt liv: Om jag bara fick ett nytt jobb skulle jag inte gnälla en sekund mer. Allt annat är bra.
Är du bortskämd: J tycker att jag är bortskämd av mina föräldrar. Men jag har aldrig bett om att få typ pengar och prylar och så, så jag tycker själv inte att jag är det.

Vad gör du i morgon: Måndag. Ännu en dag i kolgruvan.
Vad är det värsta du vet? Lögner.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?Det beror på hur mycket jag har att spendera. Denna vecka=lönevecka=mycket slösande

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tycker överlag inte att kändisar uppför sig speciellt bra.
Vad längtar du till? Sommaren och semester
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.

Vad använder du för shampoo? Det som kostade 24,50 på HM
Vad är det finaste du fått? Har fått otroligt mycket fina saker av J
En speciell dag du minns: När jag fick mitt körkort.

Hur gammal är du: 26
Tycker du om någon just nu: Ja.

Om fem månader: Har jag nytt jobb ( positivt tänkande)
Du samlar på: Nagellack
Gröna eller röda äppeln: Gröna. Skalade
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma/J/Kerstin
Gillar du golf: Icke. Tyvärr spelar J.
Vilken tid gick du upp idag:08.55
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja. Fräsiga svarta och lila med Snobben på.
Är det okej att gråta: Helt okej.
När grät du senast: Förut, när jag rev lök.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:  K-Ö-P-A S-A-K-E-R!

Bär du glasögon eller linser: Färgade linser, blå eller bruna. Dock utan styrka.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Bara man har kläder så kvittar det.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag har vilat klart.
Har du piercing: Ja, i tragus ( googla)
Vill du gifta dig: Ja, förmodligen.
Vill du ha barn: Jag vet inte... Kanske.
Solar du ofta: Japp. Känner mig ful när jag är blek och läskig.
Är du bra på att laga mat: Öh, pass på den frågan.
Är du flygrädd: Röv-rädd.
Hur vig är du: Inte alls.
Är du musikalisk? Jag sjunger gärna och ofta.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Dött lopp mellan Ben & Jerrys Phish Food och Half Baked.
Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.

Tycker du om sushi: O ja, smaskens värre. Dessvärre gör ingen i min närhet det, så jag får alltid äta själv.
Vad äter du helst när du ser på film: Lösgodis från Maxi i måttliga mängder.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du tandläkarskräck: Till viss del. Det gör ju alltid svinont när man är där.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Båda.
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Både en och två gånger.
Biter du på naglarna: Aldrig! Då smakar det nagellack.
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: 2-3 gånger i veckan. Det går bra nu.
Senaste låt du hörde: Dream on  - Nån Snubbe feat, Robyn

Undrar hur många som orkade läsa ända ner hit?

Nä hörrni, det här var intressanta frågor. Jag vill läsa Kerstins, Sofias, Jannis och Johannas svar, ASAP!

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Aaaa, kuuuuuul lista - skall ta mig an den ASAP! Love från mig till dig smulan, hörs och ses snart! Wiii!!!!

2009-03-23 @ 06:54:49
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0