090507

Inatt har jag drömt om får ( de få stunder jag har slumrat till). Måste kolla i drömlexikonet vad det betyder.
Dagen inleddes annars med en mycket trevlig överraskning: mamma och C kom på besök! De återkommer vid lunchtid så ska vi gå och äta nånstans. Hurrey!

Idag är det lugnt och stilla här i butiken. På alla sätt och vis ( ni som är bekanta med vår arbetssituation vet vad jag menar, host host).

Nu ska jag kolla dagens luncher lite varstans och bestämma vart vi ska gå och äta!

xoxo

Kommentarer
Postat av: zoo-fia

Du den där bus som du skaffade dig till ansiktet. Vart finns den till kroppen??? kan man använda den både till aniktet och kropp? Party på lördag, jippi!!

2009-05-07 @ 16:18:38
URL: http://zoo-fia.devote.se
Postat av: Sara P

Skönt med lugn och ro :) Här är det sjukstuga, Lucas har fått vara frisk iaf och jag ber till gud att det fortsätter...

2009-05-07 @ 16:49:30
Postat av: Sara

Z: Jag har lämnat all info i din blogg :) Vi hörs ang. lördag :D



S: Hoppas att du kryar på dig och att lillen slipper bli sjuk!

2009-05-07 @ 22:21:26
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0