090526

För tillfället har jag inget intressant att dela med mig av. Så vi kör en lista. Jag gillar listor.

SKOR: Måste köpa mig luftigare skor nu när det blir varmt. Högklackat när det är helg.
SNEAKERS: Adidas
JEANS: Hyser en inneboende motvilja mot detta plagg. Har dock trasiga från Gina som känns rätt bra. OCh Cheap Monday
T-SHIRT: Oversized is da shit.
UNDERKLÄDER: Oftast. Gillar inte när det drar.
VÄSKA: Braig från DNA
PLÅNBOK:  Helst välfylld.
SOLGLASÖGON: Ray-Bans
KLOCKA: En feeeet Diesel. Älskar den.
SMYCKEN: Armband. Alltid armband.
MOBILTELEFON: En rosa som snart ska väck!
MP3: En svart en.
DATOR: En svart HP-laptop
SMINK: Mascara från Max Factor,  mineralpuder från I.D. Minerals och lite Make Up Store och lite HM. Inte så noga.
ANSIKTSKRÄM: Nån från Apoteket
DEODERANT: Rexona.
TANDKRÄM: Pepsodent.
SCHAMPO/BALSAM: L' Anza.
TVÅL: nåt random märke
PARFYM: Jag bejakar min inre fjortis och ääälskar Escada.
MINERALVATTEN: Helst inte.
VIN: Ja tack. Vitt.
DRINK: Twisted Mojito. Oslagbar.
BRÖD: Finns nog inget godare än nybakat bröd. Fast jag äter med knäckebröd numera. Suck.
MAT: Ofta och gärna. Älskar mat. I synnerhet den jag slipper laga själv. Favorit just nu: broccoli.
GLASS: Ben & Jerry's.
GODIS: Ge hit!
SÄNG: Delas med J.
LAKAN: Just nu är det svarta.
FRISÖRSALONG: SODA. Bästa ever!
DAGSTIDNING: Aftonbladet.
MAGASIN: prenumenerar på Elle.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0