Baka baka, liten kaka.

Det gör jag och mamma just nu. Vi bakar morotskaka. Aj lov it. Det känns så himla mycket nyttigare på nåt sätt, det är ju morötter i. Och alla vet ju att man får superbra syn av morötter. Eller vad det nu var för crap man blev itutad när man var liten och inte förstod bättre. Det är väldigt gott iallafall.

Ikväll är jag och mamma ensamma hemma, så vi ska mysa. Vi har köpt en massa god mat som vi ska laga, samt chips och snask. Är det lördag så är det.


Det är inte morotskakan på bilden som har skrivit inlägget ( Bullen-referens, för er som inte är gamla nog)

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Åh vad mysigt! Hälsa så gott. Själv väntar jag på att få tillbaka bilen så jag kan åka och handla SNASK.

2009-05-16 @ 14:35:23
Postat av: Sara P

Mumsigt :) Här vankas det kalas för M:s alla kusiner så det blir nog massa gott till fikat... Trevlig kväll på er!

2009-05-16 @ 14:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0