Bra onsdag

Puh, busy day idag. Först gjorde jag ju lite radio och sen rusade ( nåväl...) tillbaka till jobbet. Sen kom finaste Anna in med en present från sin utlandsresa, tack sötasöta du! Vi stängde 16 idag och efter jobbet drog jag till bästa mormor♥ en sväng.
Nu har jag landat i soffan där jag med glädje inväntar morgondagen. Ledig torsdag+shopping+bästa K= lovely! Dessutom hörde jag idag ryktas om ett eventuellt utkliv. Sweet! Var ju jättelängesen nu. Hela....två veckor. Det är ju...längesen? Typ.
Anyways, utkliv kräver outfit och det hittar jag förhoppningsvis imorgon. Dessutom behöver jag en klänning till bröllopet om en månad ( tyvärr inte mitt eget).

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fyllde du lillmormor?? Hihi!! :D

2009-05-20 @ 20:51:58
Postat av: Anna

Utkliv - JAAAA :D hehe,sugen nu efter en veckas nyktert och barnfamiljer vetu!! Brettan o ABBA på högsta volym blir! Kraaam

2009-05-21 @ 11:16:57
Postat av: Sara

Kerstin: Yepp, u know it. Även om man är 83 så behöver man ta sig ett järn ibland :)



Anna: Brettam och ABBA 4-ever!

2009-05-21 @ 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0