En Sorgens Dag

Pga yttre påfrestningar har bästa K bestämt sig för att lägga ner sin überbra:iga blogg.
Detta beror inte på att hon har tappat lusten eller drabbats av den berömda bloggtorkan. Inte alls. Utan för att vissa personer, genom bloggen, har tillskansat sig alltför mycket info om K´s liv och leverne.
Så nu känner hon sig inte bekväm med att blogga längre och få vartenda steg hon tar bevakat utav människor som inte verkar fatta vilka stalkers de är!

Det konstigaste är att de inte verkar fatta det själva. Sorgligt egentligen. Fast mest irriterande.

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Åh vad du är rar. kärlek Det blir väldigt konstigt när folk liksom pissar revir hela tiden, som om man vore en ägodel eller nåt ( OM jag vore en ägodel skulle jag vilja vara en...plastbunke. Rund och färgglad utan innehåll hö hö höhööööö ). Fast egentligen; who cares, det är ju de som förlorar på´t. Om det är nåt jag avskyr så är det när folk klistrar sig fast som plåster. Då drar jag mig undan likt en snigel till sitt skal. skratt



Kramar en masse, ses ikväll!!!!!!!!!!!!!

2009-05-13 @ 12:18:02
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Du är minsann varken rund eller utan innehåll, din toka :) Du är en jäkla söt snigel iallafall! Ses sen, my dear!

2009-05-13 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0