Fin start på dagen.Inte.

Idag steg jag upp i arla morgonstund för att trampa iväg till tandläkaren. Jag lider av måttlig tandläkarskräck, men idag  gick det över förväntan. Tack snälla tandhygienist Gudrun. Det som alltid förvånar mig är att man förväntas svara på en massa frågor som tandhygienisten ställer, medans man har två händer + en massa suspekta slangar i munnen.

Anyhoo, ni har väl inte missat att Kerstin gästbloggar i föregående inlägg? Sweet! Eftersom hon har tvingats stänga ner sin eminenta blogg får hon leka här när hon vill. Dessutom har vi stora planer. Och då snackar vi stora. De är så stora att jag tror att vi håller på dem lite till.

Ikväll ska jag lämna stan och åka hem. Det ska bli ljuvligt. Lugn, ro och mammas mat. Kan det bli bättre?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Hem till kära M-fors ;) Mammas mat är ju alltid bäst. Kram på dig!

2009-05-15 @ 16:15:59
Postat av: Anonym

Sara P: Japp, och maten stod på bordet när jag kom hem :) Trevlig helg! Kramar!

2009-05-15 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0