Födelsedagsflicka



Idag fyller den här underbara människan år. GRATTIS! Hon är den finaste vännen man kan ha. Det är nu åtta år sen vi träffades, och nu vet jag inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är plåstret på mitt skavsår, B&J-glassen i min frys, toffeln på min kalla fot, ja ni fattar. Det sägs att bästa vänner är två delar av samma själ, vilket kan låta lite cheesy men ändå är sant.

Grattis min skatt, hoppas att du får en jättebra födelsedag!

( Japp, jag snodde bilden från din ansiktsbok)

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Uäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää grinar Jag blir så RÖRD. SNYFT. Åh vad FINT, vad GLAD jag blir - kompenserar A:s skituppstigning med RÅGE. Grin igen.

2009-05-14 @ 10:14:06
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara P

Grattis till K :)

2009-05-14 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0