Ge mig en ny mobil.

Efter onödigt lång (bindnings)tid är det nu äntligen dags för mig att skaffa nya mobil. Hurrey! För 24 månader sedan förtrollades jag av en rosa mobil, som förvisso var fin att se på, men det dröjde inte så länge innan jag insåg att insidan inte var lika bra som utsidan. Som ni vet dras jag gärna till rosa skit.

Anyhoo, ny mobil ska det bli. Efter nogrann eftertanke ska jag nog inte ha nån frän telefon. Jag är bara skraj att tappa den. Någon utav dessa ligger bra till:



,,,eller...


(bilder från 3.se)

Den sistnämnda finns i rosa. Måste.stå.emot.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Fina båda två smulan, och kan även tipsa om den jag införskaffade. Finns i...eh, guld, rosa och svart. Tog guld och stod emot pink, ho ho. Mailar dig SÄN. Känns lite ledset med bloggen, men va fan. Kramar Din Vän.

2009-05-13 @ 06:56:33
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0