Gossip Girl

Idag nåddes jag utav ett rykte. Ett mycket förvridet och osant rykte, men ändock ett rykte. Det är roligt när man lätt kan spåra vem ryktesspridaren är.  Vad säger ni om följande händelsekedja:

Person som man har gjort misstaget att anförtro sig åt  som→ skvallrar för sin pussy-ass pojkvän → som skickar informationen vidare ( i extremt förvriden form) till sin polare → polaren sitter och snackar om detta på en förfest →  där en bekant till mig befinner sig → denne bekant berättar för mig samt vart allt snack kommer ifrån.

Frankly my dear, you´re busted.

xoxo

Kommentarer
Postat av: KJÄLL

Ha ha, skrev till dig innan jag läste i bloggen. Klockrent. Fy fan vilka sorgliga människor - nu har de allt skjutit sig i foten!! Voj voj. ;)

2009-05-19 @ 07:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0