Händelserik dag

Fast det bara är en shitty tisdag har det hunnit hända rätt mycket. Mamma och C kom förbi på överraskningsbesök, så vi knatade iväg och åt god lunch. Lunch skulle jag egentligen har ätit med fina Anna, men den trevliga stunden sparar jag till en annan dag :)  Sedan fick jag finbesök i form utav K och baby N. Medans den lille lekte i vårt Bullerbyhus, smidde jag och K onda och elaka planer. Moahahahahahahahahaha.

Ikväll ska jag dansa. Sen jag skissa på lite radiomanus. Det är mycket nu.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Moa ha haaaaaa avgrundsskratt Bästa kamouflaget: en liten linhårig gosse inuti ett Bullerbyhus. Ingen kan ana att denna lilla äppelkindade varelse är i maskopi med oss. Mo ah haaaaaaa!!!!! ännu ett farligt skratt

2009-05-26 @ 18:26:54
Postat av: Sara

We are evil. Pure evil!!

2009-05-26 @ 21:21:39
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0